صفحات

۱۳۹۱ مهر ۱۹, چهارشنبه

روز جهانی علیه اعدام

برای رژیم خونخواری مانند رژیم آخوندی،هیچ سلاحی کارسازتر از این نیست که برای مخالفان و زندانیانش حکم اعدام صادر کرده و به این وسیله فریادها و اعتراضاتشان را در نطفه خفه و از همین طریق قدرتش را تثبیت کند و با مرگ هزاران بی گناه که فقط از دید آنها گناهکارند ولی همه می دانیم که گناهشان تنها،خواستن آزادی و گرفتن حقشان از این حکومت ظالم بوده، به این فریادها خاتمه می دهد.
من به عنوان یک ایرانی و مخالف سیاستهای جزائی حکومت فاشیستی ایران سوالم از سازمان ملل و حقوق بشر این است که چرا درحالیکه همه ی دنیا این عمل حیوانی و ضد بشری را محکوم می کنند ولی ما هنوز شاهد اعدامهای علنی و غیر علنی پی در پی در ایران هستیم؟!چرا این عمل ننگین خاتمه نمی یابد و روز به روز هم بیشتر می شود؟؟؟
جمهوری اسلامی ایران در نادیده گرفتن حقوق فردی و اجتماعی افراد جامعه اعم از فرهنگی،سیاسی و مذهبی گوی سبقت را از ملتهای مانند خود ربوده است و همچنان پیشتاز همه است.
این دستگاه سرکوب گر با سرعت هر چه تمام تر پیش می رود و حقوق انسانی مردمانش را با ابزاری چون زور و قدرت،تحقیر و تجاوز،خیانت و خشونت وتیر ودار زیر پا له می کند.
به امید روزی که این مبارزات و حرکتهای جهانی علیه احکام جزائی چون زندانی وشکنجه و تجاوز واعدام،زمینه ای باشد برای براندازی حکومتهای دیکتاتوری و ددمنش و بخصوص سرکوب شدن  رژیم جنایتکار ایران و احکامش.


شیوا شریفی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر