صفحات

۱۳۹۱ آبان ۱۹, جمعه

صادق لاریجانی برای امریکا شمشیر سامورائی می کشد

لاریجانی گفت: ما به همین صاف و سادگی ها نمی توانیم با امریکا رابطه داشته باشیم. امریکا فکر نکند می تواند از ملت ایران باج بگیرد.



نه اینکه تا حالا سران بی صفت جمهوری اسلامی ایران به امریکا و دیگر کشورها باج نداده اند!!! نه اینکه به وسیله ی همین باج ها تا هم اکنون بر مسند قدرت ننشسته اند و حکومت نمی کنند!!! نه اینکه آنها دلشان برای مردم ایران می سوزد!!! حالا از باج و باج گیری حرف می زنند. وقتی از شکم مردمان مظلوم ایران نان و روزی شان را می گیرند و در دهان ابرقدرت های دنیا و یا فلسطین و سوریه و لبنان می گذارند، اینها باج دادن نیست؟؟؟ انگار مردم ایران نمی فهمند و دو تا گوش دراز دارند.
ولی جناب آقای هفت رنگ ، کاملا ترس در وجودتان رخنه کرده است و رنگ طناب های دار و جوخه های تیرباران روی صورتتان افتاده است. چرا دست و پای تان را گم کرده اید؟ روزی ، روزگاری مردم ایران آدم های جاهل و نادان را می بخشیدند ولی خودتان می دانید که شما مورد عنایت آن مردم شریف قرار نمی گیرید. روزی هم می رسد که تک تک شما باید جواب تمام شکنجه ها، کشتن ها، خوردن ها و بردن هایتان را پس بدهید. نه به سادگی بلکه به بدترین شکل ممکن.
جناب لاریجانی ، آن سامورائی که کشیده ای تیغش کند شده است و ماست را هم نمی برد چه برسد به رجزخوانی برای ابرقدرت ها.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر